Як повинен виглядати Facebook публічної особи?

Знає PR-менеджерка, редакторка, райтерка та журналістка із 20-ти річним стажем Леся Шелест.
 
На онлайн-тренінгу «FB публічної особи. Контент для популярності, позитивного іміджу та перемоги на виборах» вона дасть практичні поради та ознайомить з інструментами, що реально працюють.
 
Професійні секрети:
•Навіщо політику соцмережі?
•Який контент для сторінки публічної особи працює найкраще?
•Як безкоштовно створити позитивний політичний бренд та зробити його впізнаваним?
 
⌚️Коли? 14 січня, 18:00
📲Де? Прямий ефір на цій сторінці
________
Леся Шелест багато років працювала у провідних виданнях, 6 років була помічником-консультантом та керівником прес-служби депутата Київської міської ради.
Трьом кандидатам допомогла на місцевих виборах-2020 стати депутатами.
Нині працює прес-секретарем в КМДА.