Київський молодіжний центр провів ребрендінг

У новий рік з новим стилем: Київський молодіжний центр провів ребрендінг 

У діяльності Київського молодіжного центру настав новий етап розвитку – ми оновили візуальний стиль наших соцмереж та змінили корпоративний стиль.
Зокрема, у кольоровій гаммі тепер переважатиме чорний колір, який стане нашою візитівкою, але при цьому ми не відходимо від наших класичних кольорів – жовтого, сірого та синього.
Крім того, КМЦ оновив брендбук та лого, залишивши основну айдентику, адже за час своєї роботи організація досягла впізнаваності саме за рахунок автентичного стилю.
Варто зазначити, що новий дизайн – це лише один з елементів перезапуску. Планується відкриття ще одного сайту, який стане платформою з профорієнтації та розвитку кар’єри, а ще одним новим напрямком стане психологічне консультування підлітків, яке здійснюватиме професійний психолог.
«Ми вирішили оновити корпоративний стиль, адже подібна трансформація повністю відображає те, як Київський молодіжний центр зростає та переходить на новий рівень. Це важливий крок, який демонструє наше прагнення змінюватися та слідувати сучасним тенденціям. Разом з командою плануємо і далі експериментувати з новими форматами та працювати для молоді Києва», – стверджує Валерій Олексійчук, в.о. директора Київського молодіжного центру.

Сайт – https://kyc.org.ua/
Фейсбук – https://www.facebook.com/KMCkyiv/
Інстаграм – https://www.instagram.com/kyivyouthcenter/
Телеграм – https://t.me/kyivyouthcenterr