
Тільки повернувся з занять, а вже й день закінчився. Як управляти часом, щоб все встигати? Читай наші поради з тайм-менеджменту
Навчіться розділяти девайси для навчання і відпочинку. Наприклад, ноут — для д/з, телефон — для соцмереж.
Візьміть за правило ділити велике завдання на кілька маленьких підзавдань і виконуйте їх за планом.
Розставляйте пріоритети. Використовуйте метод «АБВГД», в якому А — найважливіші завдання, а Д — завдання, що можуть почекати. Переходьте до завдань із категорії «Б», коли зробите усі «А»
Робіть перерви. Використовуйте «метод помідора»: 25 хвилин працюйте, а 5 — відпочивайте. І так по колу.
Записуйте усе, що потрібно зробити. Не тримайте це в голові — щось обов’язково забудете і робитимете в останню мить.
Сподіваємося, що у вас вийде тримати у балансі всі ваші навчальні та робочі моменти і при цьому не забувати про відпочинок та спілкування!
Ваша КМЦешка